2.6 / October 26, 2018
(4.0/5) (26)
Loading...

Description

نقدم لك عزيزتي في هدا التطبيق مجموعة من أجمل واحدث صور موديلاتالجلابة المغربية العصرية و التقليدية الرائعة لكي تبقي آنستي /سيدتيعلى اطلاع بآخر الصيحات و مختلف تصاميم و أزياء الجلابةالمغربية، لن تضطري آنستي التنقل بين متاجر الملابس فهذا التطبيق يوفرلك عشرات موديلات جلابة . مميزات التطبيق: - التطبيق يحتوي على واجهةسهلة وبسيطة بتصميم اكثر من رائع . - مجاني بالكامل . - يمكنك مشاركةالصور عبر الشبكات اللإجتماعية . - التطبيق متوافق مع جوالاتالاندرويد والتابلت - يمكنك تكبير الصورة - تلقي إشعارات عندما يتمتحميل صور جديدة - يمكنك حفظ كل الصور - تثبيت الصورة كخلفية موبايل -سيتم إضافة صور جديدة أسبوعيا أو كل أسبوعين! - أضافة الصور إلىالمفضلة - مساحة صغيرة -مشاركة الصور مع أصدقاء معلومات عن لباسالقفطان : الجلابة؛ هو لباس مغربي تقليدي فضفاض يلبس من طرف الرجالوالنساء. فإن جلابة هي لباس يومي طويل وفضفاض مع غطاء للمتصل للرأسبأكمام طويلة. وهو مصنوعة بعديد من الاشكال والالوان ؛ عموما يرتديالرجال ذوات الألوان فاتحة والموحدة في الصيف لتعكس أشعة الشمس، ويكونالقماش من القطن أو الكتان , اما في الشتاء فتكون ألوانها داكنةوقماشها عادة من الصوف وأفضل أنواعها من الوبر لتقيه برد الشتاء. وامالنساء فتكون عامة بألوان زاهية وهي من الحرير والقطن الناعم. تضيفالمرأة في بعض الأحيان وشاح على رأسها. الجلابة المغربية مفضلة لدىالنساء المغربيات ، و تلعب الجلابة دورا مهم بحيث لا زال عامة الناسيلبسونها كما يقول المثل الشعبي المغربي الجلابة سترة في الصيف وفيالشتا. مجاناً حملي الآن تطبيق جلابة مغربية عصرية و تقليدية - تطبيقلباس بنات نحن نرحب بإستفساراتكم وإقتراحاتكم لتحسين هذا التطبيق،ونتمنى أن لا تنسوا التقييم لتشجيعنا. وشكراً It dear in Heddaapplication range of the most beautiful and the latest imagesmodels of modern and traditional wonderful Moroccan djellaba inorder to keep Anstey / Sidtaaly abreast of the latest fashions andvarious designs, fashion Moroccan djellaba, will not Tdatri Ansteymovement between clothing stores, this application gives you dozensof DJELLABA models. Application features:   - The applicationhas a user interface and simple design more remarkable. - FullyFree. - You can share photos via Allajtmaih networks. - Theapplication is compatible with Android Phones and Tablets - You canenlarge the image - Receive notifications when new photos areloaded - You can save all the pictures - Install the image aswallpaper Mobile - New photos will be added every week or every twoweeks! - Add photos to favorites - A small space Participation ofimages with friends About kaftan dress: Jellaba; it is atraditional Moroccan dress worn loose by men and women. DJELLABA are the everyday wear long and loose with the callerto cover long-sleeved top. It is made with numerous shapes andcolors; generally men wearing women with light colors andconsolidated in the summer to reflect the sun's rays, and the clothof cotton or linen, In winter it shall be dark colors and Qmachausually made of wool and the best types of lint to Takia wintercold. WAM women shall be a General bright colors of silk and softcotton. Add women sometimes scarf on her head. Moroccan djellabafavorite of the Moroccan women, and Jellaba play an important roleso that no general people still wore as a popular proverb saysMoroccan djellaba jacket in summer and in Winter. Now a local freeapplication DJELLABA Moroccan modern and traditional - applicationdress Girls We welcome your inquiry and suggestions to improve thisapplication, and we hope that does not forget the evaluation ofencouragement. Tnidl

App Information جلابة مغربية عصرية و تقليدية

  • App Name
    جلابة مغربية عصرية و تقليدية
  • Package Name
    com.milesgadgedtss.jalaba.maghribia.banat
  • Updated
    October 26, 2018
  • File Size
    8.2M
  • Requires Android
    Android 4.0 and up
  • Version
    2.6
  • Developer
    sh.adventure
  • Installs
    10,000+
  • Price
    Free
  • Category
    Lifestyle
  • Developer
  • Google Play Link

جلابة مغربية عصرية و تقليدية Version History

Select جلابة مغربية عصرية و تقليدية Version :
  • 1.3 (4)
  • جلابة مغربية عصرية و تقليدية 1.3 APK File

    Publish Date: 2016 /4/25
    Requires Android: Android 4.0+ (Ice Cream Sandwich, API: 14)
    File Size: 3.0 MB
    Tested on: Android 5.1 (Lollipop, API: 22)
    File Sha1: 0e6b7ee622e2961452dbbc5f07eeff95fada90ce
    APK Signature: 8a558c1e4ed22b223b6339973707904e8c2ca12c

sh.adventure Show More...

موديلات دشاديش عراقية 2.6 APK
sh.adventure
نقدم لك عزيزتي في هدا التطبيق مجموعة من أجمل موديلات و فصالاتالدشاديش العراقية الرائعة لكي تبقي آنستي / سيدتي على اطلاع بآخرالصيحات و مختلف تصاميم و أزياء الفصالات بنوعيها العصرية والتقليدية،لن تضطري آنستي التنقل بين متاجر الملابس فهذا التطبيق يوفر لك عشراتموديلات دشاديش كشمير.بالاضافة الى مختلف موديلات فساتين بنات وتصاميم فساتين بنات مثل فساتين المناسبات العائلية و الأعياد الدينيةكذالك أعياد الميلاد و حفلات المدرسة و فساتين اطفال أفراح. تجدونأيضا قنادر و فساتين شتائية و صيفية والكثير من احلى فساتين والقنادرالرائعة. بفضل تطبيق دشاديش عراقية يمكنكم التعرف على أخر الموديلاتفي عالم الفساتين للفتيات و أحدت تصاميم فساتين البنات و محدتباستمرار. You dear in Hedda application range of the most beautifulmodels and Vsalat dishdashas Iraqi wonderful to keep Anstey / Madamabreast of the latest fashions and various designs, fashionAlvsalat modern and traditional, both, will not Tdatri Ansteymovement between clothing stores, this application provides youwith dozens of models D_ak_ih Kashmir. In addition to the variousmodels and designs dresses Girls dresses Girls dresses such asfamily events and religious holidays Kmalk birthdays and schoolconcerts and children's joys dresses. Please find also Guenadr andwinter and summer dresses and a lot of the best dresses andwonderful Alguenadr.  Thanks to the application of an IraqiD_ak_ih you can learn the latest models in the world of dresses forgirls and girls dresses designs Ohdt  And Mahdt constantly.
جلابة مغربية عصرية و تقليدية 2.6 APK
sh.adventure
نقدم لك عزيزتي في هدا التطبيق مجموعة من أجمل واحدث صور موديلاتالجلابة المغربية العصرية و التقليدية الرائعة لكي تبقي آنستي /سيدتيعلى اطلاع بآخر الصيحات و مختلف تصاميم و أزياء الجلابةالمغربية، لن تضطري آنستي التنقل بين متاجر الملابس فهذا التطبيق يوفرلك عشرات موديلات جلابة . مميزات التطبيق: - التطبيق يحتوي على واجهةسهلة وبسيطة بتصميم اكثر من رائع . - مجاني بالكامل . - يمكنك مشاركةالصور عبر الشبكات اللإجتماعية . - التطبيق متوافق مع جوالاتالاندرويد والتابلت - يمكنك تكبير الصورة - تلقي إشعارات عندما يتمتحميل صور جديدة - يمكنك حفظ كل الصور - تثبيت الصورة كخلفية موبايل -سيتم إضافة صور جديدة أسبوعيا أو كل أسبوعين! - أضافة الصور إلىالمفضلة - مساحة صغيرة -مشاركة الصور مع أصدقاء معلومات عن لباسالقفطان : الجلابة؛ هو لباس مغربي تقليدي فضفاض يلبس من طرف الرجالوالنساء. فإن جلابة هي لباس يومي طويل وفضفاض مع غطاء للمتصل للرأسبأكمام طويلة. وهو مصنوعة بعديد من الاشكال والالوان ؛ عموما يرتديالرجال ذوات الألوان فاتحة والموحدة في الصيف لتعكس أشعة الشمس، ويكونالقماش من القطن أو الكتان , اما في الشتاء فتكون ألوانها داكنةوقماشها عادة من الصوف وأفضل أنواعها من الوبر لتقيه برد الشتاء. وامالنساء فتكون عامة بألوان زاهية وهي من الحرير والقطن الناعم. تضيفالمرأة في بعض الأحيان وشاح على رأسها. الجلابة المغربية مفضلة لدىالنساء المغربيات ، و تلعب الجلابة دورا مهم بحيث لا زال عامة الناسيلبسونها كما يقول المثل الشعبي المغربي الجلابة سترة في الصيف وفيالشتا. مجاناً حملي الآن تطبيق جلابة مغربية عصرية و تقليدية - تطبيقلباس بنات نحن نرحب بإستفساراتكم وإقتراحاتكم لتحسين هذا التطبيق،ونتمنى أن لا تنسوا التقييم لتشجيعنا. وشكراً It dear in Heddaapplication range of the most beautiful and the latest imagesmodels of modern and traditional wonderful Moroccan djellaba inorder to keep Anstey / Sidtaaly abreast of the latest fashions andvarious designs, fashion Moroccan djellaba, will not Tdatri Ansteymovement between clothing stores, this application gives you dozensof DJELLABA models. Application features:   - The applicationhas a user interface and simple design more remarkable. - FullyFree. - You can share photos via Allajtmaih networks. - Theapplication is compatible with Android Phones and Tablets - You canenlarge the image - Receive notifications when new photos areloaded - You can save all the pictures - Install the image aswallpaper Mobile - New photos will be added every week or every twoweeks! - Add photos to favorites - A small space Participation ofimages with friends About kaftan dress: Jellaba; it is atraditional Moroccan dress worn loose by men and women. DJELLABA are the everyday wear long and loose with the callerto cover long-sleeved top. It is made with numerous shapes andcolors; generally men wearing women with light colors andconsolidated in the summer to reflect the sun's rays, and the clothof cotton or linen, In winter it shall be dark colors and Qmachausually made of wool and the best types of lint to Takia wintercold. WAM women shall be a General bright colors of silk and softcotton. Add women sometimes scarf on her head. Moroccan djellabafavorite of the Moroccan women, and Jellaba play an important roleso that no general people still wore as a popular proverb saysMoroccan djellaba jacket in summer and in Winter. Now a local freeapplication DJELLABA Moroccan modern and traditional - applicationdress Girls We welcome your inquiry and suggestions to improve thisapplication, and we hope that does not forget the evaluation ofencouragement. Tnidl
أجمل موديلات قنادر جزائرية 2.6 APK
sh.adventure
نقدم لك عزيزتي في هدا التطبيق مجموعة من أجمل موديلات قنادر جزائريةالرائعة لكي تبقي آنستي / سيدتي على اطلاع بآخر الصيحات و مختلفتصاميم و أزياء القنادر بنوعيها العصرية والتقليدية، لن تضطري آنستيالتنقل بين متاجر الملابس فهذا التطبيق يوفر لك عشرات الموديلات متجدديومياً أو أسبوعيا. مميزات التطبيق: - التطبيق يحتوي على واجهة سهلةوبسيطة بتصميم اكثر من رائع . - مجاني بالكامل . - يمكنك مشاركة الصورعبر الشبكات اللإجتماعية . - التطبيق متوافق مع جوالات الاندرويدوالتابلت - يمكنك تكبير الصورة - تلقي إشعارات عندما يتم تحميل صورجديدة - يمكنك حفظ كل الصور - تثبيت الصورة كخلفية موبايل - سيتمإضافة صور جديدة أسبوعيا أو كل أسبوعين! - أضافة الصور إلى المفضلة -مساحة صغيرة -مشاركة الصور مع أصدقاء اتمني ان ينال التطبيق اعجابكمولا تنسوا التقييم، وضع تعليق، ومشاركة التطبيق مع أصدقائك و شكرا.تنبيه هام : هذا التطبيق خاص بالنساء فقط ويمنع تحميله من طرف الرجالاللهم إنا بلغنا اللهم فاشهد. You, dear Hedda in the applicationrange of the most beautiful models of the magnificent AlgerianGuenadr to keep Anstey / Madam For the most recent trends andvarious designs, fashion Alguenadr, both modern and traditional,will not Tdatri Anstey movement between clothing stores, thisapplication provides you with dozens of models renewed daily orweekly. Application features:   - The application has a userinterface and simple design more remarkable. - Fully Free. - Youcan share photos via Allajtmaih networks. - The application iscompatible with Android Phones and Tablets - You can enlarge theimage - Receive notifications when new photos are loaded - You cansave all the pictures - Install the image as wallpaper Mobile - Newphotos will be added every week or every two weeks! - Add photos tofavorites - A small space Participation of images with friends Ihope that the application receives like it and do not forgetevaluation, annotate, and share the application with your friendsand thank you. Important Note: This is a special application towomen only and prevents loaded by men reached Oh God, Oh God, bearwitness.
صور صباح الحب 2.8 APK
sh.adventure
يحتوى تطبيق صور مسجات صباح الحب sabah lhob على العديد من الصورباللغة العربية التى يمكنك ان ترسلها او تشاركها مع الأحباء والأزواجفي الصباح، مسجات صباح الحب، اجدد مسجات صباح الخير حبيبي ترسلها لمنتحب فى الصباح لتشاركه صباحك بيوم جديد. هل تريدين مصالحة زوجك ، هلتريد إرسال رسالة حب لزوجتك او مسجات حب اليك مجموعة من مسجات حبصباحية (صور صباح الخير) واشعار و رسائل عشق وايضا رسائل غرام. عبر عنمشاعرك لنصفك الجميل من خلال صور رسائل الحب و مسجات الغرام فتأكد أنكلمات رقيقة سوف تصنع التغير و تحول العلاقة الروتينية إلى علاقةجميلة و متجددة، لا تبخل على من أحبك ووهبك حياته بعبارات الحبوالغرام،يمكنك مشاركتها عبر الواتس اب والفيس بوك وتويتر وغيرها منالبرامج المختلفه. مميزات التطبيق: - التطبيق يحتوي على واجهة سهلةوبسيطة بتصميم اكثر من رائع . - مجاني بالكامل . - يمكنك مشاركة الصورعبر الشبكات اللإجتماعية . - التطبيق متوافق مع جوالات الاندرويدوالتابلت - يمكنك تكبير الصورة - تلقي إشعارات عندما يتم تحميل صورجديدة - يمكنك حفظ كل الصور - تثبيت الصورة كخلفية موبايل - سيتمإضافة صور جديدة أسبوعيا أو كل أسبوعين! - أضافة الصور إلى المفضلة -مساحة صغيرة -مشاركة الصور مع أصدقاء صور صباح الحب تطبيق بسيط وسهلجدا في التعامل معه كما انه خفيف جداا على الهاتف. مجموعه رائعه منمسجات حب لن تجدها سوى في هذا التطبيق.رسائل حب 2016 لا تنسو تقييمالتطبيق تحياتي لكم. Photos application contains Msjat love morningsabah lhob on many pictures in the Arabic language which you cansend or share with loved ones and couples in the morning, loveMsjat morning, renew Msjat Good morning darling send to those youlove in the morning to share your morning a new day. Do you want toreconcile your husband, do you want to send a love letter to yourwife or love messages Here is a selection of morning love messages(Good Morning Pictures) and notice and love messages and alsomessages grams. Express your feelings to the waist beautiful imagesthrough love letters and make sure that Msjat Gram thin words willmake the change And routine relationship turned into a beautifulrelationship and renewable, do not skimp on the love of his lifeand Hobk terms of love and love, you can share across Alwats Augustand Facebook and twitter and various other programs. Applicationfeatures:   - The application has a user interface and simpledesign more remarkable. - Fully Free. - You can share photos viaAllajtmaih networks. - The application is compatible with AndroidPhones and Tablets - You can enlarge the image - Receivenotifications when new photos are loaded - You can save all thepictures - Install the image as wallpaper Mobile - New photos willbe added every week or every two weeks! - Add photos to favorites -A small space Participation of images with friends Photos lovemorning simple and very easy to deal with the application as it islight Jaddaa on the phone. A total of wonderful love messages butyou will not find in this love Alttbaiq.rsail 2016 Do not forget toevaluate the application Greetings to you.
صور موديلات قفطان 2.6 APK
sh.adventure
نقدم لك عزيزتي في هدا التطبيق ممجموعة من اجمل واحدث صور موديلاتالقفاطين التقليدية والعصرية من مختلف الدول العربية الرائعة لكي تبقيآنستي / سيدتي على اطلاع بآخر الصيحات و مختلف تصاميم و أزياءالقفاطين، لن تضطري آنستي التنقل بين متاجر الملابس فهذا التطبيق يوفرلك عشرات الموديلات مثل قفطان المناسبات العائلية و الأعياد الدينيةكذالك أعياد الميلاد، متجدد يومياً أو أسبوعيا . ادا كنت خياطة اوعروسة :) فستجدين هنا ضالتك لذلك نقدم لك تشكيلة متنوعة من حيثالموديل والتصميم لعدد من المصممين. مميزات التطبيق: - التطبيق يحتويعلى واجهة سهلة وبسيطة بتصميم اكثر من رائع . - مجاني بالكامل . -يمكنك مشاركة الصور عبر الشبكات اللإجتماعية . - التطبيق متوافق معجوالات الاندرويد والتابلت - يمكنك تكبير الصورة - تلقي إشعارات عندمايتم تحميل صور جديدة - يمكنك حفظ كل الصور - تثبيت الصورة كخلفيةموبايل - سيتم إضافة صور جديدة أسبوعيا أو كل أسبوعين! - أضافة الصورإلى المفضلة - مساحة صغيرة -مشاركة الصور مع أصدقاء اتمني ان ينالالتطبيق اعجابكم ولا تنسوا التقييم، وضع تعليق، ومشاركة التطبيق معأصدقائك و شكرا. تنبيه هام : هذا التطبيق خاص بالنساء فقط ويمنعتحميله من طرف الرجال اللهم إنا بلغنا اللهم فاشهد. تكشيطة و الجلابةالمغربية قفاطين وملابس تقليدية للأطفال بمناسبة العيد قفطان مغربياخر موديل جبدورات و القندورات عصرية لاطلالة أنيقة في المناسبات Youdear in Hedda Mmjmuah application of the nicest and newest PhotosModels traditional and modern of various magnificent Arab countrieskaftans to keep Anstey / Madam abreast of the latest fashions andvarious designs, fashion kaftans, will not Tdatri Anstey movementbetween clothing stores, this application provides you with dozensof models such as Kaftan family events and religious holidays KmalkBirthdays, renewed daily or weekly. If you do sewing, doll :)Vstagdin look no further than here for that offer you a variety interms of model and design of a number of designers. Applicationfeatures:   - The application has a user interface and simpledesign more remarkable. - Fully Free. - You can share photos viaAllajtmaih networks. - The application is compatible with AndroidPhones and Tablets - You can enlarge the image - Receivenotifications when new photos are loaded - You can save all thepictures - Install the image as wallpaper Mobile - New photos willbe added every week or every two weeks! - Add photos to favorites -A small space Participation of images with friends I hope that theapplication receives like it and do not forget evaluation,annotate, and share the application with your friends and thankyou. Important Note: This is a special application to women onlyand prevents loaded by men reached Oh God, Oh God, bear witness.Takchita and Moroccan djellaba Kaftans traditional clothes forchildren on the occasion of Eid Moroccan caftans latest modelJbdorat Alqndurat modern and elegant to look at events
صورتك في دشاديش عراقية 1.4 APK
sh.adventure
صورتك في دشاديش عراقية روعه و جميلة جدا للبنات. هدا التطبيق يمكنكمن وضع صورة وجهك في الدشادش العراقية. يضم التطبيق مجموعة الدشاديش ،أنت بحاجة فقط إلى إختيار أحد الموديلات مع إستخدام الكاميرا الأماميةأو الخلفية للحصول على صورتك. مميزات التطبيق: * مشاركة الصور معالآخرين باستخدام وسائل الاعلام الاجتماعية * يمكن أن يعمل بدونانترنت * التطبيق يحتوي على واجهة سهلة وبسيطة بتصميم اكثر من رائع .* مجاني بالكامل . * يمكنك مشاركة الصور عبر الشبكات اللإجتماعية . *التطبيق متوافق مع جوالات الاندرويد والتابلت * يمكنك حفظ كل الصور *مساحة صغيرة اتمني ان ينال التطبيق اعجابكم ولا تنسوا التقييم، وضعتعليق، ومشاركة التطبيق مع أصدقائك و شكرا. تنبيه هام : هذا التطبيقخاص بالنساء فقط ويمنع تحميله من طرف الرجال اللهم إنا بلغنا اللهمفاشهد. ✔فصالات ✔ dachadich ✔ talbis banat ✔ اجمل قنادر الدار Yourpicture in D_ak_ih Iraqi magnificence and very beautiful girls.Hedda application you can put a picture of your face in the IraqiAldhadh. Dishdashas group includes the application, you just needto choose from one of models with the use of the front or rearcamera to get your picture. Application features: * Share photoswith others using social media * Can be run without Internet * Theapplication has an easy and simple interface design moreremarkable. * Fully Free. * You can share photos via Allajtmaihnetworks. * Application is compatible with Android Phones andTablets * You can save all the pictures * A small space I hope thatthe application receives like it and do not forget evaluation,annotate, and share the application with your friends and thankyou. Important Note: This is a special application to women onlyand prevents loaded by men reached Oh God, Oh God, bear witness.✔vsalat ✔ dachadich ✔ talbis banat ✔ nicest house Guenadr
صور صباح ومساء الخير متجددة 2.8 APK
sh.adventure
صور صباح الخير و صور مساء الخير تطبيق يحتوي على مجموعة صور جميلة ورائعة يمكنك من ارسالها ومشاركاتها مع الاصدقاء والعائلة ومع من نحببطريقة سهلة، صور للصباح والمساء متجددة يومياً أو كل أسبوعيا .مميزات التطبيق : - التطبيق يحتوي على واجهة سهلة وبسيطة بتصميم اكثرمن رائع . - مجاني بالكامل . - يمكنك مشاركة الصور عبر الشبكاتاللإجتماعية . - التطبيق متوافق مع جوالات الاندرويد والتابلت - يمكنكتكبير الصورة - تلقي إشعارات عندما يتم تحميل صور جديدة - يمكنك حفظكل الصور - تثبيت الصورة كخلفية موبايل - سيتم إضافة صور جديدةأسبوعيا أو كل أسبوعين! - أضافة الصور إلى المفضلة اتمني ان ينالالتطبيق اعجابكم ولا تنسوا التقييم . اتمني ان ينال التطبيق اعجابكمولا تنسوا التقييم، وضع تعليق، ومشاركة تطبيق "صور صباح الخير - صورمساء الخير" مع أصدقائك توبيكات وحالات صباح الخير،مساء الخير بطاقاتصباح الخير تطبيق اجمل رسائل مساء الخير ... هذا التطبيق يتحدث عناجمل مسجات مسائية الرائعة. Messages evening اشعار مساء الخير قصيرةاحلى مسجات المساء الرسائل المسائية الرائعة sabah lkhayr كلام صباحالخير أروع وأجمل رسائل نصية للجوال. صور صباح الحب massae lkhayrPhotos good morning and good evening Photos application thatcontains a beautiful and brilliant images you can send them fromparticipations and with friends and family with whom we love in aneasy way, images of the morning and evening renewed daily or everyother week group. Application features: - The application has auser interface and simple design more remarkable. - Fully Free. -You can share photos via Allajtmaih networks. - The application iscompatible with Android Phones and Tablets - You can enlarge theimage - Receive notifications when new photos are loaded - You cansave all the pictures - Install the image as wallpaper Mobile - Newphotos will be added every week or every two weeks! - Add photos tofavorites I hope that the application receives like it and do notforget evaluation. I hope you like it to obtain the application anddo not forget evaluation, annotate, and share an application"Photos Good morning - good afternoon Photo" with your friendsTobikat cases and good morning, good evening Good morning cards Theapplication of the most beautiful messages Good evening ... Thisapplication is talking about the most beautiful Msjat wonderfulevening. Messages evening Good evening short notice Best Msjatevening Wonderful evening Messages sabah lkhayr Good morning talkThe coolest and most beautiful text messages for mobile. Photoslove morning massae lkhayr
صور غمازات بنات وشباب 2.7 APK
sh.adventure
غمازات الوجه من الصفات الجمالية التي تظهر على الوجنتين، وهي إحدىمعايير الجمال نظرا لغرابتها وأيضا تواجدها عند عدد قليل من الأشخاص.ويبدو أن سحر الغمازة يضيف للوجوه كثيرا من الارتياح والقبول حتى أنخبراء النفس قد يقولون الكثير عن هذا الموضوع، إذ من يملك غمازة فيوجنتيه يملك قلوب الناس بسهولة. التطبيق يقدم لكم مجموعة من صورغمازات بنات وشباب رائعة. مميزات التطبيق: - التطبيق يحتوي على واجهةسهلة وبسيطة بتصميم اكثر من رائع . - مجاني بالكامل . - يمكنك مشاركةالصور عبر الشبكات اللإجتماعية . - التطبيق متوافق مع جوالاتالاندرويد والتابلت - يمكنك تكبير الصورة - تلقي إشعارات عندما يتمتحميل صور جديدة - يمكنك حفظ كل الصور - تثبيت الصورة كخلفية موبايل -سيتم إضافة صور جديدة أسبوعيا أو كل أسبوعين! - أضافة الصور إلىالمفضلة - مساحة صغيرة -مشاركة الصور مع أصدقاء صور غمازات بنات وشبابتطبيق بسيط وسهل جدا في التعامل معه كما انه خفيف جداا على الهاتف. لاتنسو تقييم التطبيق تحياتي لكم. Dimples face of the aestheticqualities that appear on the cheeks, one of the standards of beautybecause of the strangeness and also its presence at the smallnumber of people. It seems that adds charm Al_mezh faces a lot ofsatisfaction and self-acceptance that even experts may say a lotabout this subject, as who owns Ghamaza in his cheeks have thehearts of the people easily. The application offers you a range offantastic images dimples Girls and young people. Applicationfeatures:   - The application has a user interface and simpledesign more remarkable. - Fully Free. - You can share photos viaAllajtmaih networks. - The application is compatible with AndroidPhones and Tablets - You can enlarge the image - Receivenotifications when new photos are loaded - You can save all thepictures - Install the image as wallpaper Mobile - New photos willbe added every week or every two weeks! - Add photos to favorites -A small space Participation of images with friends Photos dimplesgirls and young men are very simple and easy to apply in dealingwith him as he Jaddaa light on the phone. Do not forget to evaluatethe application Greetings to you.
Loading...